Pluggpluggplugg

Har varit en helt okej dag, faktiskt. på småföretagandet fick vi tillbaka våra prov och jag fick MVG. hade tom fått full pott på den fråga jag trodde att jag skulle ha fel på. mycket trevligt. hehe. efter det var det äcklig lunch och sen engelska. äääntligen började vi med vanliga enegelska och lämnade all medicin-snack. och så fick vi tillbaka provet vi gjorde förra veckan. fick MVG på det också och det hade jag veeerkligen inte räknat med. det kom faktiskt som en smärre chock. hihi.

tyvärr så är det så att den migränen som jag slapp undan igår hade bara drygat ut sig och kom idag istället. har mått väldigt dåligt i några timmar nu, men tro det eller ej, den sista tabletten och maten gjorde susen och nu mår jag helt okej. är ju inte alltför smart att sitta framför datorn kanske, men jag kände att jag måste få skriva av mej lite och så innan jag förbereder mej för en kväll full med plugg. jo, ni läste rätt.. JAG ska plugga.. mycket! måste göra det i flera dagar nu :b dock är det ju så att vi ska vara borta två dagar nästa vecka så därför måste jag ju göra en hel veckas engelska till dess, till exempel. men ändå.. jag menar, jag har nästan glömt bort hur man pluggar. hehe. får se hur det kommer att gå :b

nej, nu ska jag faktiskt ta att gå, känner jag. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det är alltid så kul när man får MVG och verkligen inte har räknat med det! :D Man blir sådär jätte positivt överraskad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback