Myspyshelg

Dålig uppdatering från min sida.. ber om ursäkt för det. har haft fullt upp några dagar nu. har varit ute hos matilda. vi har plockat och fixat lite och så har vi varit på ikea. ojojoj, vilken resa, säger jag bara. tyvärr är jag för trött just nu för att berätta allt vad som hände. men det var en dag vi två sent kommer att glömma iaf ;)

nu sitter jag hemma. johan står i duschen så då passar jag på att sitta här lite.
mamma och pappa är hos maria och clas i helgen, så jag och johan lovade att vara hundvakt.
mamma och pappa åkte runt ett förut idag och strax efter det gick jag och johan ut med hundarna. var ute 30 min ungefär.. får ju ta det lite lugnt. både beroende på sigges höfter och för johans fot. men det var skönt att komma ut lite iaf :)
lite senare sen ska vi nog gå till hydro eller nåt. johan var sugen på poppisar, sa han. ikväll vankas det sedan plankstek. får hoppas att det går bättre denna gång. sist jag gjorde det låg det nå jox i ugnen så när jag öppnade den så forsade det ut rök och brandvarnaren satte igång att låta ;b men det blev gott. efter det blir det fruktsallad till finalen av let´s dance :) blir nog en trevlig kväll, tror jag.

nej, nu ska jag läsa vidare. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback