Middag och I am legend

vid halv sex idag skjutsade mamma ner mej och johan till ica så att vi kunde köpa lite godis. efter det gick vi upp till kinesen och åt jättegod mat. jag åt kyckling med cashewnötter och johan åt stekta nudlar med jätteräkor. superdupergott :) när vi ätit upp det beställde jag in en kaffe och en bananasplit. mumsigt det också. klockan sju gick vi vidare ner till biografen där vi skulle se I Am Legend. riktigt kanonbra film. jag trodde inte att jag skulle tycka att den var bra, men det var det verkligen. jag både grät, blev rädd och skrattade. wonderful. verkligen en film jag kan rekommendera.
nu ska jag gå och sminka av mej och sen ska jag och johan lägga oss och titta på en film och äta ännu mer onyttigt, tänkte vi :)

tack för en underbar kväll, älskling.

Kommentarer
Postat av: Emelia

Jag ahr med sett den jag tyckte att den hade potential att vara bra men det sket sig för den =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback