Måndag

Jaha, då var det måndag igen. har varit en väldigt bra dag, måste jag få säga. vet inte riktigt varför, har inte hänt nåt speciellt, men det är bra ändå :) fick tillbaka provet på svenskan förut.. fick vg. tycker det är jävligt tråkigt men ändå trodde jag inte att  jag skulle få mer ;b

igår när jag kom hit var jag duktig och gjorde avslappningsövningar. brände mammas skiva igår och snodde med mej. var såå himla skönt, men jag får orden på hjärnan. haha. har bestämt att jag ska göra det varje kväll framöver.

resten av dagen vet jag inte riktigt vad som händer. jag har tyvärr lite ont i huvudet, annars skulle jag vilja gå ut och gå för det är så himla fint väder, men det känns onödigt att riskera någonting. menmen, vi får se hur det blir.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback