Hundutställning

Godmiddag. nu sitter jag hemma hos johan. jag har precis duschat och så. han är iväg och jobbar och kommer hem om en timma ungefär. då ska jag och birgitta iaf åka upp till brukshundklubben och titta på när emelie ställer ut lilla nova. ska bli såå roligt att se :) var så oerhört länge sen jag var på en utställning. har ju bara varit med mama, tror jag, och hon gav ju upp hoppet om sigge för ett antar år sen. haha. dessutom är det fint väder idag så det blir nog extra trevligt :)
ikväll bär det iväg hem till gustav, tror jag han hette, för lite partaj. blir nog dock ganska lugnt, tror jag :) har aldrig träffat killen förut och jag  tycker det är lika jobbigt varenda gång jag träffar någon av johans kompisar för första gången. hehe. men det ska nog gå bra.

nej, nu ska jag kika vidare. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback