Göra-nytta-dag?

godmorgon! hade klockan ställd på tio i nio från gårdagen, och eftersom jag ändå vaknde då så tyckte jag att jag lika gärna kunde gå upp. direkt när jag gick upp tog jag hand om tvätten. tog ut ur tumlaren, hängde upp det som var i tvätten och körde igång nytt. jag är såå duktig :) tänkte även vika lite lakan och sånt sen. 

nu har jag precis ätit lite frukost och tänkte sätta mej här och glo lite. efter det ska jag sätta igång och plugga med en gång. lika bra och få det gjort. sen får jag ta en paus och gå och packa också för imorrn åker vi ju till edsbyn! har inte riktigt fattat att det är sant än, så just nu är jag inte så exalterad men jag vet att det alltid är lika underbart att komma upp dit :) saknar er så!

nej, nu ska jag läsa vidare. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback