Första dagen i Edsbyn

resan igår gick jättebra. jag körde ca 30 mil, skulle jag tro. fick mycket träning. körde på motorväg, mitt i lunchrushen i örebro, på vinterväglag och gud vet allt. men nog var jag trött när jag väl kunde slappna av. hehe.

när vi kom fram åt vi varm smörgåstårta och satt och gaggade, som vanligt. vi gick faktiskt och la oss ganska tidigt, för alla var väldigt trötta. när jag väl somnade sov jag väldigt bra, faktiskt.

idag vaknade jag strax innan nio. då gick jag ner och åt frukost med dom andra. strax innan tolv, tror jag, åkte hela gänget, förutom klut och daniel, bort till strannastugan där vi grillade lite korv. var så mysigt så.
senare på eftermiddagen fick vi leta påskägg meed hjälp av hundarna. var en väldigt gullig gest men jag mådde extremt dåligt efteråt. har fortfarande väldigt lätt att få prestationsångest märkte jag.

nu ska vi äta lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback