Borta bra men hemma bäst

nu är vi äntligen hemma.. eller ja, vi har varit det i några timmar. resan hem gick jättebra. jag körde ungefär 23 mil, eller hur långt det nu är till örebro från edsbyn. var jättefint väder nästan hela vägen. åkte några mil i snö bara, men det gick bra ändå ;b

nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig.. mamma håller på och gör varm smörgåstårta- ett recept hon fick av anna :) smidigt och gott, så det fick det bli idag.

resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. har precis duschat för att jag skulle få lite energi. egentligen borde jag plugga, men jag vet fanken om jag orkar det, alltså. nej, det får nog vänta till imorrn, tror jag.

nej, nu ska jag gå och äta. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback