Ännu mer MVG

Nu har vi precis haft datalektion så då passade jag på att prata med pelle angående betyg. och om jag inte gör något alldeles drastiskt så kommer jag att få MVG i slutbetyg i Matte A och datorkunskap! kan inte riktigt beskriva hur lättad jag är. ojojoj, jag har legat vaken alldeles för många timmar över den där matten, alltså :b så nu kan jag pusta ut och bara fortsätta på samma vis så kommer allt att lösa sej :)

nej, nu ska jag passa på att läsa lite bloggar innan jag ska springa iväg till engelskan. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du har tur du :) en annan har väll aldrig fått mvg :O NÅGONSIN :O

2008-03-06 @ 20:30:51
Postat av: Anna

Gud va duktig du är! :)

Postat av: kats

jag bugar... kajsa du är otroligt duktig!!!

2008-03-08 @ 18:33:59
URL: http://kats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback