Ännu en Göra-nytta-dag

Upp och hoppa, ligg inte och dra dig- ja, det vaknade jag av klockan nio imorse. tänkte att det kunde vara skönt att faktiskt gå upp lite tidigt idag även om jag gärna sover hur länge som helst. hehe.
direkt när jag gick upp körde jag iaf igång en tvätt. därefter gick jag och åt en jättegod frukost med bla fil med grova flingor, linfrön och solrosfrön :) smaskens.
efter det satte jag mej vid datorn en sväng och sen gick jag och städade min garderob. skulle byta korgställning med mamma och då passade jag på att rensa ur lite gamle kläder också. bra gjort av mej, tycker jag.
när jag var färdig med det satte jag mej och pluggade till biologin. har gjort det i ca fyra timmar. har dock tagit pauser lite nu och då för att göra lite nytta. jag har lagat mat till pappa och mej, diskat, plockat ur och i diskmaskinen, vikt handdukar och sorterat tvätt. hmm.. sen var det nog inte mer, tror jag.
har bara lite kvar att göra.. ska försöka borsta ozzy och sigge och så ska jag laga spagetti och köttfärssås.
hur som helst tycker jag iaf att jag förtjänar en relativt slapp kväll efter detta :) när vi ätit ska jag be pappa skjutsa mej ut till frödinge. ska sova över hos
systeyster. första gången jag sover i huset. spännande! vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, faktiskt, men troligtvis blir det väl mys framför tv:n och kanske lite wii :D


image5
Isn't she lovely?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för all hjälp idag! Du är sååååå duktig!

2008-03-25 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback