Tömt rummet

idag började vi vid halv tolv, vilket är skönt i och med att man kan sova länge, men jag blir så himla seeg när jag ligger kvar i sängen för länge. men jag kom upp tillslut iaf. hade en mattelektion som gick jättebra och efter lunchen hade vi småföretagande, vilket gick hur långsamt som helst, men det är smällar man får ta. efter det kom mamma och matilda hit för då var det dags att ta hemma ALLA mina grejer från rummet. går ju på sommarlov på torsdag och då ska allt vara ute. så vi packade bilen helt full. men jag tänker fanken inte vara på mitt rum mer än när jag ska sova nu. det är jättehemskt.. så tomt och nej, usch. men det är ju bara två nätter så jag får väl stå ut :b

när dom var här var vi även nere på byn och valde tapeter till min lägenhet. blev en grå fondvägg med ljusgrå blomrankor, eller vad man nu ska säga, och sen resten av väggarna grå. kommer nog bli skitläckert till mina grejer!

vet inte riktigt vad jag ska göra under kvällen, faktiskt. men det är sånt som märks. men nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback