Städklubben

idag är mamma ledig och vi har varit riktigt duktiga, faktiskt. har fixat och trixat massor här hemma så nu är det jättefint, faktiskt :) men jag kan ju säga att det kommer dröja länge innan jag städar ett kylskåp igen. har gjort det två gånger under en veckas period. fy fan, säger jag bara! nån annan får göra det i min lägenhet sen ;) nej, men det känns bra att faktiskt ha gjort något med den här dagen.

jag har även varit duktig och ringt och beställt en tandläkartid. tänkte passa på nu när jag är hemma under sommaren. men jag vill verkligen inte dit. usch, jag har sån fruktansvärd tandläkarskräck. drömmar mardrömmar flera gånger i månaden, och det är faktiskt helt sant. det är jättehemskt! men den 11 augusti är det dags. då finns det ingen återvändo!

nej, nu ska jag lägga mej i sängen bredvid mamma och tycka synd om oss lite, tror jag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback