Sommarjobb

ojojoj, dålig uppdatering av mej. ber om ursäkt.

dagarna sedan sist har varit helt kanonunderbara. har mest tagit det lugnt och solat och badat och livet har varit oerhört bra. verkligen skönt, må jag säga :)
i lördags jobbade jag ju, som jag brukar, och när jag kom tillbaka från fikarasten säger carl-johan, min chef, att dom precis satt och pratade om mej. då berättade han att dom hade bestämt att jag skulle få ersätta birgitta, som jobbar i kassan, under hennes semester och lite utöver det! det innebär alltså att jag äntligen fått ett sommarjobb! blev så lycklig att jag höll på att börja gråta. tydligen är dom supernöjda med mej och allting har verkligen funderat kanon! känns superbra.
när vi kom hem så skulle jag ringa och berätta för mamma och pappa, men då säger johan att det inte behövs för dom vet redan om det, dom jäklarna. och tydligen visste även matilda om det. så den enda som inte vetat att jag har sommarjobb är jag själv! :b

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

Men grattis till sommar jobbet... så kul för dig:-))

2008-06-03 @ 08:17:03
Postat av: Syster

hihi Hade velat se din min när du förstod att det bara var du som inte visste att du hade sommarjobb! :) Vi andra har vetat det länge! fniss

2008-06-03 @ 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback