Shopping

idag slutade vi redan halv tio, så vid tjugo över tio satte jag och nadja oss på bussen och åkte in till västervik för att shoppa lite :) jag hittade massa roligt. köpte en limegrön duk till mitt blivande kök, två par leggings, smink och en skriksericerosa kjol :D nadja köpte massa som jag knappt har en aning om vad det var, men hon har iaf spenderat 1800:- idag. åt lunch på donken och lite senare fikade vi på tant grön :) ett måste. har verkligen varit en superbra dag med massa skratt och flams. det behövde vi nog båda två. var länge sen vi skrattade så mycket ihop faktiskt. riktigt bra dag.

när vi kom hem, strax efter fem, gick vi till matsalen och åt äcklig mat. därefter åkte vi ner till udden, där linnea och elinor redan var, och solade lite. skulle bada men så blev det inte :b efter det gick vi och köpte godis och sen fungi för en pizza för alla utom mej. hehe.
nu har vi precis kommit tillbaka till skolan och sitter här och degar lite, som vanligt.

har helt klart varit en underbar dag med oerhört mycket skratt. verkligen välbehövligt! tack brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback