Ronja-jakt

förut när vi precis ätit ringde mormor och var helt hysterisk. hon var i stugan och ronja hade sprungit bort och hon kunde inte hitta henne någonstans. och hon var ju lite extra orolig eftersom dom inte varit i stugan speciellt mycket.. hon tänkte att ronja kunde gå vilse helt och hållet. hur som helst så kastade jag och mamma oss i bilen och gasade iväg till stugan. när vi kom fram var mormor och bilen borta, hon hade tagit den och gett sej ut och frågat folk. däremot var ronja precis där hon skulle. när hon såg oss komma sprang hon glatt fram och hälsade. så det var ju skönt att hon hittade hem helt själv iaf. haha.
när vi även fått tag på mormor igen åkte vi hem hit och så fick mormor lite mat och sådär.
sen när hon skulle åka följde jag och pappa efter i saaben för pappa skulle låna bgs såg, så då passade vi på att ta en runda på stan så att jag fick stadsträna lite ;b

idag har jag även varit duktig och städat mitt rum. hade ju en hel del grejer från gamleby som stod mitt på golvet. usch, det såg ut som ett bombnedslag. men nu är även det fixat, så jag är så stolt över mej själv så ;) nu kan man tom dammsuga. inte dåligt alls ;b

nej, nu ska jag nog gå och sminka av mej och gå och lägga mej, tror jag. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback