Onsdag

jaha, då var ännu en dag på jobbet avklarad. har gått väldigt bra idag, måste jag få säga. flutit på bra och så, faktiskt. har lärt mej en hel del nya funktioner och så också. hehe.
när jag och johan kom imorse såg vi att vi hade fått våra lönespecer. efter skatt fick jag 900 :) oerhört skönt att ha lite pengar igen :) bad anne att hon skulle dra extra mycket skatt på mej så att jag slipper restskatt sen. fick ju det förra året och det var inte ett dugg roligt. så det här blir nog bra, tror jag.

haha. överträffade faktiskt mej själv idag. jag pratade tyska! sen att jag bara sa typ hej och sen 417:- och sen hejdå, men det behöver man ju inte nämna högt. haha. men när jag hörde att dom pratade tyska blev jag jättenervös. kändes jättekonstigt. aja, nog om strunt.
eller jo, jag råkade ut för italienarna idag igen. dom förstår inte ens engelska knappt. det är tur att vi har bebben som kan italienska. hur som helst så råkade jag få iväg fakturan innan han hann säga att han skulle ha 20% rabatt och inte dom 15 som är inlagda. och jag blev lite smått nervös då också, för att dom är inte roliga att tass med. haha. men det löste sej för jag är så himla himla jättebra :D

förkylningen blir bara värre och värre. det går iofs hyfsat bra under dagen när jag är igång och inte tänker på det, men som allting så är det värst på morgonen och på kvällen. nu har jag börjat bli täpt i näsan och så också, så detta bådar inte gott, vill jag mena :b

nej, nu har jag väl pratat av mej för idag, tror jag. blev ju bara en massa goja ändå. haha. menmen, strunt samma. nej, nu går jag. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback