Morgon-motion

godmorgon. dagen började när mamma kom ner och väckte mej klockan halv nio. då var det bara att slänga på sej träningskläderna och springa halvmilen med mamma. okej, jag kan väl inte skryta med att vi sprang hela vägen, men tillräckligt långt för att vara stolta över oss själva :)
nu har vi precis suttit och ätit lite mackor för att ladda battierna igen. mumsigt. ska hoppa in i duschen alles snart nu.

idag vet jag väl inte riktigt vad jag ska göra, faktiskt. kanske ska packa husvagnen, men jag har ju nästan hela dagen på mej imorrn också, så vi får väl se hur jag gör. imorrn åker vi ju nämligen till gamleby hela gänget för att campa över midsommar :) blir nog riktigt roligt... det brukar det bli.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar innan mamma är färdig i duschen. hejsvejs.



Jag och mamma efter bergsvandring i lofsdalen

Kommentarer
Postat av: kats

Men så duktig ni är... hejja hejja:-)) hoppas ni har en bra midsommar!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback