Migrän, feber, sol och bad

godkväll. idag vaknade jag med migrän. inte ett dugg roligt. låg kvar i sängen till tolv, ungefär. när migränen släppte fick jag mina feberkänslor igen, som jag haft varje dag i en vecka nu. inte heller speciellt kul, men jag överlevde.
runt halv ett åt jag och johan en jättegod lunch som johan så gulligt tillagat åt sin sjuka flickvän. efter det kom matilda. hon har delat pass idag så hon var ledig mellan ett och fyra, så vi åkte till vår lilla strand vid krön och solade och badade. hade med oss kaffe och kakor också. så mysigt så. fick även i hundarna i vattnet lite :)
runt halv fem eller någonting satte johan igång att grilla. jättemumsigt blev det faktiskt. jag kan nog få användning av honom trots allt ;)

nu var precis sara och linus inne en sväng. linus ville hälsa på tissen och voffarna. doris skötte sej faktiskt jättebra, måste jag få säga. men jag bad johan sitta med henne i soffan och klappa lite på henne, så det gick så bra så. laban såg inte så himla nöjd ut, men han är så himla van så han bara låg där och lät sej bli klappad på. hehe. men linus var snäll, så det var ingen fara.

ikväll kommer matilda hit och ska sova här. blir lite smörgåstårta och morötter och dipp. blir nog en bra kväll, tror jag.

nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback