Midsommar och jobb

midsommarhelgen var kanontrevlig! tyvärr var inte vädret jätteroligt, men vi hade mysigt när vi satt i husvagnen och spelade kort. vet inte hur många timmars kortspel det blev under helgen, men roligt är det :) naturligtvis knäppte jag inga kort, och har inte fått några av sara eller matilda än, men dom kanske kommer upp här senare.

nu kom jag precis hem från min första arbetsdag. riktigt jävla slut är jag. har fruktansvärt ont i benen och dessutom har jag gått och blivit sjuk! riktigt synd om mej är det faktiskt.
nej, men det har gått bra idag ändå. har lärt mej att nytt sätt att slå in bultar och skruv och sånt, så nu går det mycket smidigare. oerhört skönt. dock ska jag nog be om att få packa upp lite varor eller nåt imorrn när det är lugnt. tiden går fruktansvärt långsamt annars.

ja, men vilket bra inlägg detta blev. haha. men strunt samma. nu ska jag gå och kräva en benmassage av min kära pojkvän och sen ska jag sminka av mej och lägga mej och slappa framför tvn. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Linda

mysigt att fira midsommar i husvagn :)

Postat av: Natalie B

Tävla om en klänning i min blogg!

http://natalieb.blogg.se/2008/june/tavla-om-klanning.html



Lycka till!



//Natalie B

2008-06-23 @ 19:45:54
URL: http://natalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback