Matilda-dag

igår eftermiddag kom matilda in till stan och hämtade mej och då åt vi lite och sen åkte vi ut till mormor.. dock inte utan baktanke. hehe. jag fick ju massa byxor av mamma förra veckan så jag lämnade dom hos mormor så att hon kunde sy upp dom. fick med mej klänningen och ett par byxor hem, sen orkade vi inte vänta mer. haha. men jag var iaf gullig och köpte en påse hemkola som tack ;)
efter det åkte vi hem till mamma och packade och sen åkte vi ut till matilda. var ute och gick med doddis en sväng och sen satte vi oss framför tvn och åt lite chips och dipp. så trevligt så :)

idag vaknade vi hyfsat tidigt, faktiskt. åt lite frukost och så, sen gick vi ut och städade husvagnen. vi är så himla duktiga så :) dock gick det lite fortare än vi trodde.
resten av dagen har vi inte gjort speciellt mycket. men nu på kvällen gjorde vi lite chokladbollar och så satte vi; jag matilda och adam, och spelade lite kort och drack vin. mycket trevligt det också :)

nu kom jag precis hem. pappa var gullig och kom och hämtade mej. ska väl gå och lägga mej snart, antar jag. ska titta lite bloggar först. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback