Köksrenovering

vaknade och mådde inte ett dugg jävla bättre idag. usch, så tråkigt.
när jag och mamma satt och drack morgonkaffe började på fundera på om vi inte ska göra om köket när vi ändå ska hålla på med fönstren. och vi kom fram till att det är lika bra att göra det. så i princip hela dagen har gått åt till att planera och fundera. har varit nere på mm och tittat på golv och så. känns riktigt bra det här. haha. vi har en väldigt klar bild av hur vi vill att det ska se ut. gäller bara att hitta någon affär som säljer det vi vill ha också :)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. funderar på att lägga mej och titta på en film eller nåt. har varit igång lite för mycket idag, känner jag. japp, så får det nog bli. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

om jag känner er rätt... så blir köket kanon:-))



Hoppas du mår bättre nu vännen...



kramar om

kats

2008-06-29 @ 09:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback