Jobbat

jaha, då var andra dagen på jobbet avklarad. när jag och johan cyklade dit imorse regande det på oss. inte specillt roligt faktiskt :b men dagen har faktiskt varit bra. det mesta har flutit på som det ska.
däremot var det världens rush vid tio i sex i eftermiddag. oerhört roligt måste jag säga :b dom sista som kom till kassan kom kvart över sex, vi stänger vid sex, och dom hade en hel jävla vagn full med varor. och inte ursäktade dom sej och så.. nej, dom tyckte att cj skulle gå ut och skära täckduk åt dom, för tio minuter mer eller mindre spelade ju ingen roll. ååh, så less man kan bli. och jag som tyckte att dom verkade så himla trevliga när dom klev innan för dörren.. men ordet respekt vet dom nog inte vad det innebär.
nej, nu ska jag inte fortsätta klaga, tror jag. eller jo.. lite kanske. har skitont i knät. vet inte vad jag ska ta mej till. men NU är jag färdig.. för idag iaf. haha.

nej, nu ska jag slita johan från datorn och så ska vi titta på tv eller nåt :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback