Ikea-tur

igår mådde jag faktiskt mycket bättre, så jag, mamma och pappa bestämde oss för att åka till ikea och titta på kök. först när vi kom dit åt vi på chili. har aldrig ätit där förut.. men det var ju underbart gott. skulle kunna äta ihjäl mej där, tror jag.
hur som helst, vi hittade jättefina luckor och handtag och så, men det är lite problem med ugnen. mamma vill ju ha en inbyggnadsugn, men dom som finns är ungefär hälften så små som den mamma har nu, och det blir nog en svår omställning för henne. men vi får se hur det blir.
jag passade även på att handla lite till lägenheten. ska ju upp en sväng i augusti, men jag kunde inte riktigt hålla mej. hehe. så jag köpte bestick, handdukar, badrumsmatta, toaborste, vattenkanna, vinöppnare och en isbitsgrej. lite över 600:- gick det på. är så himla nöjd så. min lägenhet kommer bli snyggast i världen :D haha.

nu kom jag precis hem från jobbet. har gått väldigt bra idag, faktiskt. skönt att ha någonting att göra igen.
förkylningen är långt ifrån över, men jag mår hyfsat iaf.

nej, nu ska jag lägga mej i sängen lite. ska snart äta hemmagjord pizza :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback