Hemma från jobbet

när jag vaknade imorse visste jag inte riktigt vart jag skulle ta vägen. mådde verkligen jättedåligt. men jag tänkte att det brukar ju bli bättre när man kommer igång och så, så jag var iaf duktig och gick upp och duschade, klädde på mej och åt lite frukost. men inte ens efter frukosten mådde jag något bättre. bestämde mej då för att vara hemma från jobbet både idag och imorrn. känns inte speciellt roligt precis, men jag anser att det är bättre att vara hemma nu och ta det lugnt så att jag kan vara fit for fight nästa vecka istället.

idag jobbade mamma i västervik, men när hon slutat kom hon och hämtade mej i åtvid. då åkte vi till valö och åt lite gott. hon åt en räkmacka och jag bakat potatis. så trevligt så. tyvärr var ju inte vädret nån höjdare, men det gjorde inte så mycket.

nu har jag precis duschat.. ååh, vad jag har längtat efter vår dusch, vill jag lova. ojojoj, skulle kunna stått där en evighet. men nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag lägga mej bredvid mamma och titta lite på tv. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

Jag har utmanat dig:-)

2008-06-28 @ 10:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback