Garderobsrensning

igår kväll, efter nio någon gång, kom mamma på att hon nog borde rensa ur sin garderob. så hon satte igång att prova massa kläder och allt hon inte kunde ha fick jag prova. fick med mej massa fina grejer. blir så himla inspirerad när jag får på mej någon stil jag inte brukar ha och ser allt som skulle vara snyggt till. bla tog jag en svart skjorta som var för stor för mamma och som var ganska gigantisk på mej, men till den ska jag bara ha mitt serica (stavning?) bälte, ett par leggings och några snygga lågskor. blir både snyggt och jätteskönt :D som sagt, fick med mej en hel del från mamma och vi kastade mycket, men hon har ändå hur mycket kläder som helst. men jag kan säga att nu är både min gå-in-garderob och min vanliga garderob proppfulla så det är nog dags att jag gör en liten rensning också :b

nu har jag precis dammsugit och dammat med mammas skitsnygga dammhandske. fruktansvärt jävla idiottråkigt. har inga problem med att städa mitt rum och så för det är liksom min skit- mitt ansvar, men guud var det är tråkigt att göra nån annans. fy fanken. aja, nog om det. 

nu vet jag inte riktigt vad vi ska ta oss för, men någonting hittar vi väl säkert på. jag kanske skulle ta och duscha och göra mej iordning och prova massa olika kombinationer av kläder och samtidigt slänga en del? hmm.. måste fundera en stund. hejsvejs.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback