Förkyld

jaha, då var man här igen. ännu en arbetsdag avslutad. även denna har varit bra. allt har inte gått på räls, kan jag väl inte påstå, vet inte vad jag hållt på med vissa stunder, men det har löst sej till slut iaf. haha.
nu har jag tydligen jobbat så länge så jag börjar kunna stammisarnas namn och något enstaka kundnummer. haha. det är fanken inte dåligt, vill jag mena ;b
idag var jag duktig och stängde kassan. lät jättekrångligt igår när cj visade mej, men idag klarade jag det helt själv utan att någon ens tittade på. hehe. så stolt så :D

nu har vi precis ätit makaronsallad och kassler och det supergoda vitlök-olja-chili-brödet :D nu sitter jag här och vilar magen lite. ska väl ner och titta på tv sen eller nåt.

och förkylningen fortsätter bara att bli värre. men på lunchen idag var jag iaf och köpte nässpray så det känns lite bättre. men jag ser ju ut som rudolf med röda mulen. haha. men den bjuder jag på :b

nej, nu ska jag kila. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback