Forever living

Jaha, nu har jag börjar rensa min garderob också. uschusch, inte roligt alls. har hållt fast vid mina byxor alldeles för länge.. ganska deprimerande när ett par byxor, som man använde för två år sedan, bara kommer halvvägs upp över låren. menmen, förhoppningsvis blir min kära syster lite glad iaf.

nu har pappas
foreverliving - produkter precis kommit hem. jätteroligt att sitta och titta på alla nyttiga och hälsosamma produkter för både utsidan och insidan och kroppen.
något som jag ser fram emot att testa deras shampoo och balsam. jag har, i flera år, kört med ett shampoo som jag köper från min frisör. jag har nämligen fruktansvärt känslig hårbotten och har stora sår och det kliar jättemycket. förhoppningsvis ska även detta shampoo, som till största del innehåller aloe vera, hjälpa för min hårbotten och även vara bra för mitt hår. ja, det ska helt klart bli intressant att se resultatet, vilket jag återkommer med om några dagar när jag gett det lite tid.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback