Världens sjukaste människa

(tack för tipset, mamma!)
jaha, idag var det fjärde dagen i rad med huvudvärk. läste inte kommentaren från mamma förrän nu, så jag har fortfarande inga tabletter. men jag gled lite snyggt in på ämnet när jag pratade med cj imorse och han sa att jag skulle säga till om jag ville ha nåt av honom. känns bra att veta iaf.
inte nog med det gjorde jag nåt med axeln, eller nåt förut, så jag hade ontt inne i ryggen på nåt vis och ner i lungan och ut i axeln.. jättemärkligt. men jag tror nog att ibumetinen jag tagit gick till attack där också, för efter lite knappt en timma hade det gått över.
och precis som tidigare dagar går huvudvärken över framåt eftermiddagen. förstår inte riktigt vad det beror på, faktiskt. men det positiva är att jag får hur mycket energi som helst så dom sista timmarna bara flyger förbi. hehe.

nej, nu ska jag fanken sluta klaga och läsa lite bloggar istället.

Kommentarer
Postat av: kats

skönt att det ärlite bättre i allafall... var rädd om dig... moren är på väg hem om hon inte redan har hunnit hem nu när jag skriver detta..



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback