Uttråkad mammasaknare

alltså, jag håller på att dö.. är så jävla uttråkad! johan håller på med datorn och leo och birgitta bastar. ute spöregnar det och vad fan ska jag ta mej till?!
just nu önskar jag att jag kunde sitta hemma runt köksbordet med mamma och matilda med ett glas vin i handen. men det är bara en vecka kvar nu.. bara att hålla ut.

jag kanske ska sminka av mej och ta en joggingrunda.. det är ju så himla skönt när det regnar. japp, så får det bli.. jag kommer bli dyngjävlasur, men det är ju det det. haha.
hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

jag förstår att du är mammasaknare... de e jag å;-)) fniss...saknar din mamma alltså:-))



ha detgott

Postat av: Kajsa

Svar: Ja, hon är helt klart en älskvärd människa!

2008-07-22 @ 20:28:21
URL: http://ashima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback