Utsövd

i lördags eftermiddag kom gunilla och anders hit. vi åt mat och drack gott och så. strax efter klockan sju skulle jag gå upp till johan en sväng. han satt och spelade så jag la mej i sängen.. och där blev jag kvar... till klockan elva morgonen därpå. sov 14 timmar den natten, och dessutom sov jag en timma eller nåt när jag kommit hem från jobbet. har nog varit ett par tuffa veckor för mej, så jag behövde nog den där sömnen. haha.

jaha, idag är det måndag och första arbetsdagen denna vecka är avklarad. dagen har gått riktigt fort, må jag säga. helt plötsligt var klockan fem i sex och det var dags att börja tänka på stängning.

skänker en liten tanke till min familj. saknar er väldigt mycket allihopa. bara sex dagar kvar nu så kommer jag hem :) hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback