torsjävladag

den goda nyheten är att jag inte haft ont i huvudet idag. erhört skönt.
den dåliga nyheten är att dagen började värdelöst, riktigt jävla hemskt, faktiskt.
var på jättebra humör när jag åkte till jobbet, men redan vid den första kunden strulade det till sej, och detta inte pga av mej, men det var naturligtvis jag som fick ta smällen för det.
kunden därefter borde ha brutit ihop och gått därifrån.. det gick bara inte alls. det var rörigt och min okunnighet gjorde det ju inte bättre. var så irriterad så jag höll på att gå upp i atomer. efter en kvart eller något kom en kund och hämta lite varor han beställt, en rutin som brukar gå jättesmidigt, men naturligtvis skulle det krångla, och inte var det mitt fel denna gång inte.. och inte nog med det.. när man ber om hjälp så blir man halvt ignorerad!
sån himla tur att jag har christian annars vet jag fanken inte vad jag skulle göra.
nej, nu har jag nog klagat färdigt.
resten av dagen har varit.. eeh.. helt okej. bortsett från vissa insidenter, eller vad man ska säga. aja, strunt samma. var bara tvungen att få skriva av mej lite. tack så mycket.

nu har vi precis ätit lite ugnspannkaka. jag tänkte gå ut och sätta mej i solen snart.. klockan är ju bara halv åtta. hehe. ska nog ta och ringa mamma också.. hon kom ju hem från edsbyn idag. japp, så får det bli. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Oj då! Det låter inte som om du har haft en bra dag, stackars dej. Två dagar kvar att jobba, sen syns vi! kramar

2008-07-10 @ 22:08:33
Postat av: kats

ja vissa dagar börjar med strul och fortsätter hela dagen... konstigt det där... en liten tröst är ju i allafall att man inte var orsaken till strulet ju... ;.)) ha det gott

2008-07-11 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback