Tisdag

hejhej. var ett tag sen jag satt här nu.
i söndags kväll åkte jag ner till ica och handlade frukt och vaniljglass till en fruktsallad, sen åkte jag hem till sara y och umgicks med henne några timmar. hade inte sett henne på ett helt år, tror jag. men det var väldigt trevligt. vi gjorde inte nåt speciellt.. satt och pratade och så bara :)

igår morse skjutsade pappa mej tillbaka till åtvidaberg och jobbet. dagen gick hur långsamt som helst. mina etiketter hade tagit slut. haha.

idag har också varit en oerhört seg dag. har varit jättetrött och hängig. vet inte riktigt varför. men ungefär en timma innan vi slutade fick jag massa nya etiketter så imorrn har jag lite att göra även när det inte är några kunder. skönt. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag gå och lägga mej. är skitslut. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback