Shoppingtur i Linköping

imorse vaknade vi runt klockan nio. var världens åskoväder ute. fy, så hemskt. kunde inte ligga kvar speciellt länge så vi åt frukost hyfsat tidigt. efter det gick jag och la mej ett tag och somnade naturligtvis. haha. när jag vaknade igen var det fortfarande dåligt väder och vi bestämde oss för att åka in till stan en sväng.
först gick vi in på skopunkten där jag köpte ett par skitsnygga svarta pumps. och tro det eller ej men birgitta köpte två par skor varav ett par var med klack!

efter skopunkten gick vi in på siba där johan köpte sej en ny dator och efter det åkte vi till donken och åt lite lunch. nu är vi hemma igen och johan och leo ligger här på golvet bredvid mej och håller på med datorn.. johan är nog världens lyckligaste just nu, tror jag. haha.

birgitta är nere och bakar pitabröd som vi ska äta till middagen ikväll. blir nog mumsigt värre :)

nej, nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag nog gå ner och lösa lite korsord.. precis vad man ska göra när det är dåligt väder ute. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh vad härligt med en shoppingtur i Linköping! Jag vill också!! :)

2008-07-21 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback