Shopping i Ängelholm och Helsingör

goddagens. idag har vi, tro det eller ej, inte varit på stranden en enda gång. och inte har vi solat heller. på förmiddagen åkte vi, allihopa, in till ängelholm stad och shoppade lite. jag köpte en vit klänning, örhängen och en jätteläcker, illgrön grytvante i silicon. kommer pappa skitbra i mitt kök. den är skithäftigt. haha. när vi shoppat åt vi lunch på en uteservering. dock går inte allting alltid som man tänkt sej när man har tre hundar. men det löste sej ändå.

när vi kom hem bytte vi om lite och sen åkte jag, matilda och pappa ner till helsingborg. där mötte vi upp johan, leo och birgitta och sen tog vi färjan över till helsingör där vi gick och strosade lite. jättetrevligt och roligt faktiskt. skönt att få träffa johan igen.. trots att jag bott med honom i fem veckor har jag faktiskt saknat honom nu när vi varit ifrån varandra. tog färjan tillbaka klockan sex och då åkte vi tillbaka till husvagnen igen. har gjort av med ungefär 800 :- idag.. känns inte helt bra, men jag får väl unna mej själv lite nu när jag jobbat så mycket. hehe.

nu sitter vi i förtältet och gör inte speciellt mycket. pratar lite och äter lite smått och gott. nu ska jag läsa lite bloggar också. hejsvejs.


mamma vid stranden

Kommentarer
Postat av: Sara

jag hoppas ni solar och sånt åt mig med, för här är det kallt och molnigt. när jag cyklade till jobbet var det varmt, men nu är det värdelöst väder. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback