Överkokt kräfta?

jaha, då var det tisdag. har varit strålande solsken hela dagen idag. jag och matilda har legat på stranden nästan hela dagen idag också. och har vi inte varit där har vi suttit i solen vid husvagnen. kände även idag när jag duschat och skulle klä på mej att det gjorde lite ont. och ändå har vi smort in oss flera gånger, men det hjälpte ju inte. vill dock inte veta hur vi skulle sett ut annars. haha.

nu har jag och pappa precis varit ute och övningskört lite. både roligt och jobbigt att köra i nya städer. men jag lär mej ju av det. hehe. 

nu har pappa precis tänt griller och vi lyssnar på husvagnshits och löser korsord. så himla mysigt så. det här är vad jag kallar semester!

nej, nu ska jag väl läsa lite bloggar lite snabbt, sen ska jag umgås med min familj igen. hejsvejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback