Kokt kräfta?

idag har jag och matilda legat i solen hela dagen. från klockan halv tio till klockan sex. vi var jätteduktiga och smorde in oss och så, men inte fanken hjälpte det. vi är röda som kräftor båda två och har jätteont. var borta och duschade nyss och det var inte ett dugg skönt att klä på sej igen. haha. blir väl ännu roligare inatt kan jag tänka mej.

igår kväll hade vi väldigt trevligt. satt och löste korsord ihop och drack lite vin och åt gott. kanoners.

nej, det blir mest svammel av detta, känner jag. lika bra jag slutar. haha. pappa ska börja grilla nu iaf, så det blir nog en mumsig kväll ikväll också. haha. nej, nu ska jag sluta. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

svammel... nä jag gillar sånt... det är ju vardagen ju...fniss... jag brukar kalla det för rappakalja;-))



kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback