Huvudvärk

jaha, då var även tisdagen förbi. eller ja, klockan är bara halv åtta, men ändå :b
dagen har gått väldigt bra, faktiskt. har varit hyfsat mycket folk och tiden har gått ganska snabbt :b

vet inte riktigt varför, men jag har haft ont i huvudet i tre dagar i rad nu. det ligger och trycker hela tiden. känns som det vore bättre att få ett riktigt migrän-anfall så att jag blir av med det.. eller jag vet inte. riktigt jobbigt är det iaf. hjälper inte med mina älskade ibumetin och klantarsel som jag är tog jag inte med mej nya pronaxen när jag var hemma, så dom är slut. kanske kan gå in till chefen och fjäska till mej nåt imorrn om det inte blir bättre. nej, men det ska fanken bli bättre till imorrn.. så är det bara. punkt!

bara fyra dagar kvar tills jag får komma hem. hehe. lääängtar jättemycket.
nej, nu ska jag gå och sminka av mej, sen ska jag lägga mej i sängen och titta på tv. det är värdelöst att jobba till sex.. man får ju inget liv :b nej, nu ska jag sluta klaga.. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du!

Stackars dej, hoppas att du mår bättre idag! Det finns receptfria pronaxen på apoteket som du kan köpa så länge, fast dé är svagare, så du måste ta flera. Kram!

2008-07-09 @ 11:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback