Hemma i Vimmerby

imorse konstaterade vi att doris nu börjat höglöpa. inte speciellt roligt att bo med en och en halv hanhund (en kastrerad ozzy) i en husvagn då. så på förmiddagen bestämde vi oss för att det fick bli hemfärd runt sju på kvällen så vi iaf fick ut något av dagen. så hela dagen har vi allihopa legat utanför husvagnen i solen och löst korsord. jätteskönt. gällde att steka järnet nu innan vi skulle åka hem. haha.
men några minuter innan sju lämnade vi iaf campingplatsen för att bege oss hemåt. stannade på donken i växjö, vilket blev en liten upplevelse. vi lämnade doris i bilen och våra i husvagnen. våra ylade och doris rörde för mycket på sej så larmet gick igång. så när vi hade köpt vår mat och skulle sätta oss ute och äta såg vi att vår bil blinkade för fullt. och dom som stod i bilen bredvid, som dessutom sett att vi stoppat in hundar och så, hade inte gjort en antydan till att säga till oss. menmen. det löste sej iaf. dom fick sitta hos oss och äta allihopa.
när vi gett oss iväg från växjö fick sigge nåt ryck och försökte smita ifrån bagagen till doris som var i baksätet. bara det att det var ett nät i vägen.. men det prejade han sej igenom. ni som känner sigge vet att han inte sysslar med sånt. minsta motstånd så ger han upp. men icke. haha. ja, det är inte lätt när naturen tar över.

vi kom iaf hem ganska precis halv tolv. har tagit in min madrass och sådär nu, så nu är klockan halv ett. ska alldeles snart sova.. är dock inte riktigt trött än.

imorrn får jag tillgång till min lägenhet! beroende på hur vädret är ska vi dit och mäta väggar så att vi kan beställa tapeterna. jag både hoppas på solsken, men ändå inte. haha. vill ju faktiskt dit. men vi får se hur det blir.

nej, nu ska jag nog fanken inte babbla mer, tror jag. ska läsa lite bloggar sen måste jag nog sova. godnatt. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: kats

ja se när hormonerna slår till i ens mans kropp..då försvinner vettet... är väl lika för de 4 benta antar jag... Men å andra sidan är hon ju så söt doddan så jag förstår han:-)) fniss

2008-08-01 @ 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback