Fyra..

Jaha, då har även tisdagen gått, vilket innebär att det bara är fyra dagar kvar :)

idag var johan hemma från jobbet.. är jätteförkyld stackarn. han har mått dåligt ett par dagar nu och idag gick det inte mer. och gissa vem som vaknade upp i halsen imorse.. jo, hans kära flickvän som var sjuk för två veckor sedan och hemma från jobbet två dagar! ååh, jag har varken tid eller råd att vara sjuk. absolut inte! men jag får hoppas att det blir bättre. dricker extra mycket aloe vera på morgonen och hoppas att det blir bra. hehe.

nu har jag precis rakat benen, målat naglarna och sminkat av mej så nu känner jag mej faktiskt lite fräsch. inte helt fel, det heller. haha.

nej, nu kom johan och kastar baciller på mej, så nu ska jag gå. haha. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Ja, tänk. Ibland behövs det inte så mkt för att man ska känna sig lite fräschare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback