Fredag

jaha, idag var det en ny dag med nya möjligheter.
när jag gick upp imorse var det jättefint väder med strålande solsken, men när jag kom ner på jobbet var det mulet och det har regnat, i princip, hela dagen. väldigt tråkigt, faktiskt. men det blir ju iaf inte så kvavt inne i butiken.

dagen har faktiskt varit ganska bra.. jag håller fortfarande på att byta etiketter, men det är ganska skönt.. får tiden att gå.

igår kväll, klockan halv nio, fick jag ett ryck och började rensa johans garderob. blev en hel del skrikande och tjafsande, för han vill ju spara så himla mycket.. men det löste sej till slut iaf, och nu är det riktigt fint. jag vek ihop alla kläder och organiserade på den enda hylla han har.

nu har vi precis ätit lite mat och jag ska alldeles snart gå och packa för imorrn får jag åka hem! :D jobbar ju bara fyra timmar sen kommer mamma eller nån och hämtar mej. vet inte om jag någonsin längtat hem så mycket som jag gör nu, utan att jag inte har mått psykiskt dåligt. känns väldigt bra, faktiskt.

nej, nu ska jag packa lite, som sagt. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

svar: haha, jaså? :D ja jag förstår det.. men jag börjar vänja mig nu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback