Fem dagar kvar..

..ja, nedräkningen har helt klart börjat.. snart är jag hemma!

joggingturen igår var superskön. sprang hela vägen ner till järnvägen. där ställde jag mej och stretchade lite. efter det gick jag raskt tillbaka och sprang skitfort dom sista 100m. så himla befriande! mådde genast mycket bättre när jag kom hem.

idag var birgitta tillbaka från semestern på jobbet, så hon stod i kassan med mej. gick jättebra, faktiskt. mycket trevligt.
när jag och johan åkte hem tog jag en omväg. eftersom jag har träningsvärk efter igår visste jag att jag inte kommer att ta någon promenad ikväll, så då tänkte jag att det var lika bra att ta lite motion när jag ändå var på cykeln. hehe. känns bra iaf :)

ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska göra. klockan är ju redan halv åtta, så det hinns ju inte med så mycket. men vi kanske ska se en film eller nåt, vad vet jag.

men nu ska jag iaf läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback