Bärbar dator-ägare

efter att jag duschat och så imorse åkte jag och pappa ner till intropris för att titta på en bärbar dator till mej. och bara helt plötsligt så hade jag köpt en. haha. har inte riktigt fattat det än, men det känns väldigt bra iaf. fick en väldigt bra dator (en HP), en dataväska (som är stor nog att få rum massa skolböcker i också), ett extra internminne på 1GB och ett USB-minne på 2GB.. allt detta för bara 5400 kr! är oerhört nöjd, måste jag få säga :)

just nu sitter jag dock vid vår vanliga.. pappa håller på och fixat och trixar med lite grejer. men sen kan jag sitta och blogga ute på gräsmattan om jag vill :) så himla härligt. haha.

nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, så du hittade en? :) Va braa, hoppas du blir nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback