Äntligen hemma!

Jag kan tala om att jag just nu sitter vid min nya bärbara dator och surfar. sitter i vardagsrummet så jag kan ha lite kontakt med mamma när hon lagar mat. haha. känns lite häftigt, måste jag få säga.
dessutom kan jag tala om för dej, anna eriksson, att vi två har likadana datorer. haha. häftigt, va? ;) vilken slump.

idag har jags, sagt, jobbat sista dagen för denna gång. är nu ledig en vecka sedan jobbar jag tre dagar till. mamma och matilda kom och hämtade mej klockan ett. då åkte vi till valö och åt lite lunch. nya stammisar där, känns det som. haha. efter det åkte vi vidare till hoffe-pia för att dricka en kopp kaffe. det var bara det att vi råkade bli kvar där i två timmar! men vi hade så himla trevligt så. och hon var hundvakt åt en liten jättesöt lagotto-valp.

nu sitter jag, som sagt hemma, pappa håller på och grillar, det är strålande solsken och jag är ledig. kan knappt bli bättre! livet känns väldigt bra, just nu.

nej, nu ska jag gå och klä på mej lite. terese och farfar kommer hit snart, och man bör väl ha mer än bikini på sej första gången man träffar brorsans brud. haha.

imorrn åker vi förresten till västkusten. datorn följer med men jag kommer nog inte blogga speciellt mycket. jag ska ha semester. haha. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback