Äntligen helg

nu är det äntligen lördag eftermiddag och jag har slutat jobba för denna vecka. har iofs bara en dag ledigt, men så jäävla skönt. just nu känner jag absolut inte för att jobba nästa vecka, men jag får väl tänka på pengarna, antar jag.

idag, klockan tio över ett, kom det en kvinna och ryckte i dörren. vi hade redan låst men öppnade och sa att vi hade stängt. då sa hon att hon bara skulle betala virke som hon hade fått från bygglagret och naturligtvis skulle hon få göra det. men när hon kom in gick hon och letade efter nåt i butiken. när hon hittat det frågade hon efter vinkeljärn och så skulle hon bara ha en skjutregel också. och det var ju inte så att hon visste precis vad hon ville ha utan varje vara tog ju sin lilla stund.. jag blir bara så himla trött. det är så jävla respektlöst, måste jag få säga. usch, så trött jag blir.

aja.. var bara tvungen att få klaga lite ;b nu ska jag nog gå och lägga mej och vila lite. är jättetrött.. och mätt. haha. nej, nu ska jag gå. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback