Uttråkad

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Har inte kysst någon annan än johan på ett och ett halvt år så, ja :)

2. Har du sett din bästa vän gråta?
- Yepp.. all of them.

3. Är du romantisk?
- Jag vet inte riktigt. 

4. Vad åt du senast?
- Knäckebröd med mjukost på

5. Har du fått någon komplimang idag?
- Japp, från Nadja.. som alltid ;) 

6. Har du varit med i en rättegång?
- Ja, som åhörare.

7. Är du polare med grannarna?
- Helt klart

8. Vilka språk pratar din mamma?
- Svenska och jätterolig engelska

9. Vilka länder har du bott i?
- Enabrt Sverige

10. Senaste piercingen?
- Räknas örat?

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- I söndags

12. Gay?
- Nope, inte på en fläck

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Nope, aldrig.

14. Har du äggat någon?
- Naj du.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Tyvärr inte.

16. Suger det här?
- Vad gör man inte för att fördriva tiden?

17. Har du varit på stranden?
- Inte i år

18. Har du haft en stalker?
- Nope.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
- Ja, tyvärr.

20. Hur bra är din syn?
- Tyvärr så pass bra så att jag inte får glasögon!

21. Har du varit på ett party?
- Jupp

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Ja, sånna här små silverhajar som man har i akvarium.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Ja, det är inte så ovanligt att folk är det, så inte speciellt mycket.

24. Har du varit utomlands?
- Jaaaa!

25. Har du sett din bästa vän naken?
- Jo

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
- Mammas och pappas

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan
- Dom skulle nog mest bli förvånade

28. Var är dina syskon just nu?
- På jobbet, tror jag

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Inatt drömde jag att jag hade långt hår!

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- 06.50 (frukost) och 10.00 (skola)

32. Vad har du gjort i helgen?
- Tagit det lugnt och haft mys med pojkvännen 

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- Har inte mobilen på mej, men nåt gulligt från johan iaf.. det är alla jag sparar

34. När var du riktigt sjuk senast?
- För några veckor sedan

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Hmm.. ingen aning.

36. Vad finns i din bakficka?
- Har ingen bakficka

37. Har du färglinser?
- Nej, inte ens det.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Sov :)

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- Går upp och tar mitt lilla piller

Kommentarer
Postat av: Bruuushan

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Ja, det är inte så ovanligt att folk är det, så inte speciellt mycket.

:D

2008-02-05 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback