trötta människor akt 2

igår kväll gick jag och nadja ner till ica, och tro det eller ej, men jag köpte bara morötter som jag kunde sitta och gnaga på. är så duktig så.
sen satt jag, nadja, frida och elinor på mitt rum och fnittrade och pratade till klockan ett. fick en smärre chock när vi tittade på klockan. var skapligt trött när klockan ringde imorse.

idag slutade vi skolan vid två så då gick jag och nadja upp på mitt rum för att ligga i sängen och prata lite. naturligtvis somnade vi typ kvart över två och vaknade inte förrän klockan fem. så jag anar att det kan bli väldigt roligt att försöka somna ikväll. hehe. men det är smällar man får ta.

ikväll ska jag och nadja gå ut och gå. och efter det ska vi plugga lite matte tänkte vi. faktum är att vi ska gå och räkna nu. haha. simon är ju inte inne på msn så nadja vill inte sitta här längre. haha.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback