trött människa

hade första lektionen med nya klassen idag. Oh My God! jag vet inte riktigt hur jag ska stå ut faktiskt! det är ju tur att det inte är så många lektioner vi har ihop med dom... eller jag hoppas inte att det är det iaf :/ men jag överlever nog, förhoppningsvis.

vi slutade vid två idag och sen dess jag har jag nadja legat i min säng och sovit. var ju inte riktigt meningen att jag skulle somna, men jag är ju en trött människa. somnade dessutom med huvudet på hennes axel. mycket varmt och skönt :)

nu har vi precis ätit. makaronipudding. ovanligt. spyr snart på den skiten. uscha. menmen, det är bara att äta och se glad ut.

vet inte riktigt vad som händer ikväll, men nadja skulle nog isolera sej på sitt rum, lät det som. och jag tror det blir så för min del också, tror jag. stänger väl inte mej med min musik och mina matteböcker. herre gud, vilken pluggis. haha. but I like it ;)

nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar. måste bara säga att mamma, du är sämst av alla på att uppdatera. jag vet ju inte vad som händer i ditt liv när jag är här och du hemma i vimmerby!
nej, nu ska jag, som sagt, gå. hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sorry, ska försöka bättra mej! KRAM

2008-01-14 @ 19:12:08
Postat av: Sara

nya klassen??

2008-01-15 @ 08:23:34
Postat av: kats

håller med!!! kom igen maria

2008-01-15 @ 17:30:10
Postat av: Kajsa

Svar till sara: Ja, det är så att efter jullovet så går vi i våra klasser enligt inriktningarna. och vissa lektioner har vi tillsammans med Djursjuukvård och florist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback