torsdag

har ingen aning om när jag gick upp idag, men alldeles för sent var dag iaf. då åt jag iaf frukost och drack kaffe tillsammans med mamma. sen gick vi och la oss och tittade på tv sen sväng. strax innan tolv, tror jag det var, kom matilda hit med doris och katterna. då var det även dags för lunch. lax och potatis :) sen drack vi kaffe ytterligare en gång och satt och gaggade som vanligt. strax innan två åkte mamma på massage och matilda åkte till jobbet och då tog jag faktiskt tag i mej själv och satte mej vid datorn och gjorde min engelska, så nu är jag precis färdig med den. är så himla stolt så :)

mamma kommer hem vilken minut som helst och då blir det väl middag antar jag. hoppas det blir nog gott. därefter har jag ingen aning om vad som händer, faktiskt. blir nog en lugn kväll, tror jag iaf. det återstår att se.

blev inget vettigt skriver i detta inlägg heller, men nu ska jag läsa andra bloggar. hehe. hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback