Tjejkväll på Prästgårdshöjden

igår efter maten gick jag, nadja, frida, elinor och kajsa hem till jojjo och tittade på film, åt godis och chokladpudding. var riktigt roligt, faktiskt. lyssnade även en del på musik och dansade och höll på att fula oss. haha.
var tillbaka på skolan strax innan elva. då gick vi upp till elinor och satt där och gaggade och hade asaballakul, som vanligt. alltså, jag förstår inte riktigt hur vi alltid kan ha en massa att prata om när vi, i princip, träffas dygnet runt.

nu sitter jag och najda, för ovanlighetens skull, i datasalen och gör ingenting. har slutat före alla andra, som vanligt.

har ingen aning om vad som händer ikväll, men det blir väl det gamla vanliga, kan jag tänka. hehe.
nej, nu ska jag läsa lite bloggar. haha. så chockerande! hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback