Still in shock

hej igen. hade ju, som sagt, matteprov förut. gick åt helvete, kan jag säga! var nära på att ge upp flera gånger om, men jag stod ut. efteråt var jag helt slut. orkade knappt hålla ögonen öppna. längtar inte efter att få se resultatet på det provet.
efter matten hade vi småföretagande och det såg jag verkligen inte fram emot eftersom jag var så trött, men det blev kanske bra det också. skulle komma på ett eget företag och jag och nadja kom med en hel del störda idéer, så vi fick oss några goda skratt :) efter lektionens slut fick vi som hade haft karin i arbetsmiljö och säkerhet stanna kvar för att få veta hur det gick på det där provet vi hade innan jul (det som var så himla konstigt). jag tappade hakan och började, i princip, gråta när jag fick se resultatet: MVG! alltså, jag har fortfarande inte riktigt smält det. detta innebär att jag har ett MVG i det ämnet med mej i bagaget till vi ska ha det i trean igen. känns oerhört skönt. vilken lättnad.

nu sitter jag och nadja i datasalen och har jättetråkigt. som vanligt har vi slutat före alla andra och det finns inte ett jota att göra. men det är väl bara att gilla läget, antar jag.
men jag var iaf duktig och skrev klart min svenska förut. ska kanske bara finslipa den lite. men det är skönt att ha det gjort. nej, nu ska jag läsa lite bloggar. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback